April 18, 2012

Running Man

salam,hye and good night =)

dari kiri-->Lee Gwang Soo,Kim Joong Kook,Jae Suk,Ji Hyo,Jomg Ki,Ji Suk Jin,HAHA,Gary.
tapi jong ki da tade :(
sekarang ni aku da gile dengan cerita RUNNING MAN,
semenjak abang aku balik cuti semester ni.
2 bulan pula tu dia cuti...adoiiii yaaa !
dalam lappy dia penuh dengan cerita betbest termasukla RUNNING MAN ni.semua episod yang terkini dia ade.and tak sangke budak lelaki kelas aku pun layan cerita ni.
memang tak disangka kot! tengok muke like tak layan koreakorea ni.tuptup dia pun layan juga...HAHA =D

Dan sepanjang abang aku cuti sem ni,aku n adikberadik aku yang lain makin tembamm.mane taknye,MAKAN aje kerjanya.tade lauk,biskut kering pun kami layan...tu yang tak cukup beli 5 pack biskut .. EHEHE =P

okla,bye..wasalam.
*continue study.mid-year da dekat =)

0 wangi: